lørdag den 24. januar 2015

Jonnas 60års fødselsdag

Min søde faster skal holde stor 60års fødselsdagsfest i aften, hvor hun gerne vil have et stort kagebord med kagemand, cupcakes og fondantkager. Hun spurgte mig, om jeg ville stå for at lave fondantkagerne til kagebordet - og selvfølgelig ville jeg det.

Hun går meget op i hunde, hvor hun har egen kennel og går til konkurrence med hundene. Derudover maler hun også. Derfor ville hun gerne have en hunde-kage og en palet-kage = nye udfordringer for mig. FEDT! :D

Kagen blev den sædvanlige, dog med palminsmørcreme i stedet for chokoladesmørcreme, da det meste af pelsen på hunden skulle være hvid og lys brun. Paletten blev overtrukket med fondant, hvor malerklatterne er lavet af farvet palminsmørcreme.

Nedenfor kan I se kagebordet inden kagemændene også kom på plads. 



Lidt close-up billeder
De fine cupcakes har min fætters kone lavet :)


Så kom kagemanden også på bordet!

Det første drabelige snit på hunden



Ingen kommentarer:

Send en kommentar