fredag den 30. januar 2015

Min helt egen KitchenAid Køkkenmaskine!

Jeg er ENDELIG blevet ejer af en KitchenAid Køkkenmaskine i en skøn blå farve!!

Jeg har ønsket mig sådan en i mange mange år, men jeg har aldrig rigtig haft plads i mit bette køkken (og det har jeg som sådan stadigvæk ikke). Min søde kæreste har, på trods af ingen plads, sagt god for, at jeg måtte fylde hele køkkenet med en køkkenmaskine alligevel, når nu jeg bruger så meget tid på at bage.

Jeg bestilte allerede maskinen tilbage i slutningen af december, men har først fået den hjem nu pga. restordre på netop denne farve. Jeg har ventet i SPÆNDING! og jeg har sikkert ikke været til at være i nærheden af :P

Nu står den ENDELIG i MIT køkken. Åhh, hvor jeg glæder mig til at bruge den! Jeg kan bare slet ikke beslutte mig for, hvad jeg skal starte med at lave!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar