søndag den 4. august 2013

Bryllupskage til Trine og Mikael

Stort tillykke til Trine og Mikael som giftede sig i går.

Her ses min første bryllupskage i flere lag (undskyld den dårlige billedkvalitet)
 
 Lagkagen består af den sædvanlig lagkage med jordbær/rabarbermousse.

Hold nu op et arbejde, og hold nu op, hvor var det ved at gå galt undervejs. Men Trine og Mikael var tilfredse med resultatet, og så er jeg glad :)

Undervejs begyndte kagen at lække væske. Jeg ved ikke, om det var varmen eller om moussen ikke havde sat sig ordentligt. Derfor var jeg (og brudeparret) spændte på, om kagen var i orden, når de skar i den - det var den heldigvis! YAY!

Her kan man se, at der er kommet væske ud. OH NO! Jeg lavede en omgang chokoladesmørcreme til, og så fik alle kagerne en ekstra omgang smørcreme.


Masser af frisk rabarber til jordbær/rabarbermoussen

 
jordbær/rabarbermousse er undervejs
 
Chokoladekagebundene er klar til at blive lagt sammen med moussen

Første lag mousse...

 ... og så kom andet lag.

 Kagerne er klar til køleskabet

 Et køleskab der blev godt fyldt op med kage i et par dage.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar