søndag den 15. februar 2015

Dåbskage til Felix

Endnu en dåbskage er blevet hentet. I dag skal lille Felix døbes, hvor temaet for pynten til festen er grøn, skov og Sebra. Jeg kendte ikke til mærket Sebra, før jeg skulle lave kagen, men er godt glad for resultatet. Det vigtigste var, at forældrene blev super glade, da de så det færdige resultat - så bliver jeg glad og lettet!
Selve kagen blev standardlagkagen.

Pynt, der skulle benyttes til festen.

Den færdige kage.



For at kunne lave figurerne, så de kom til at ligne, tegnede jeg nogle skitser direkte på min skærm, som jeg så kunne overføre ned i fondanten. Derefter skar og klippede jeg fondanten ud og limede sammen. Sjovt at bruge en ny metode til at lave pynt :)






2 kommentarer:

  1. Hej,

    Laver du fondant kager som man kan bestille eller kender du nogen der gør, som bor i Aalborg området? :-)

    SvarSlet
  2. Hej Christina.
    Førhen har jeg lavet nogle kager på bestilling, men jeg er flyttet til København, så kan desværre ikke selv lave den. Har dog en veninde i Aalborg, som du kan tjekke ud på facebook (Kristina Enequist Melchiorsen) :)

    SvarSlet